Job Description

세상을 바꾸는 이직 플랫폼, 헤딩 HEDING

헤딩은 좋은 인재와 좋은 기업을 연결하는 이직/채용 플랫폼입니다.
헤딩 내 공고를 공유하거나 직접 지원하여 이직에 성공하고, 보상금도 받아보세요!

헤딩을 통해 이직에 성공할 시 합격자에게 50만원,
지인의 공유로 지원한 경우엔 추천자에게도 50만원이 지급됩니다. 

[주요업무]
1) Lead all customer management related topics to enhance customer satisfaction and transparency in customer orders. 
2) Close collaboration with customer support function and logistics team to enhance customer care across sales processes.
3) Integration and enhancement sales related IT system for the sales process optimization.
4) Analyze market demand to find the business opportunities in sales and reflect the upcoming pipeline and sales promotions.
 

Job Requirements

[자격요건]
Education
: Bechelor’s degree

Experience 
: Minimum 5 years of work experience in business area
At least 3 years in automotive sales experience 

Specific knowledge:
1)Good knowledge and understanding of automotive industry, brands and products in the market
2) Excellent and broad analytical skills in the area of automotive analysis and forecasting
3) Overall understanidng of MBK’s / dealers’ business processes and knowledge/experience of optimized business procedures
4) Outstanding communication skill and problem solving skill based on logical approach, and project management skill

[문의처 및 지원]
담당자 : 이창헌 매니저
이메일 : chlee@heding.co.kr
카카오톡 :  https://open.kakao.com/me/hedinglch 

[지원 방법]
헤딩 홈페이지 > 헤딩 이력서 불러오기  > 공고에 지원하기 > 지원완료
https://www.heding.co.kr/MyRecruit/MainView/764/0 

- 제출한 채용 서류는 반환 요청을 할 수 있으며, 반환 요청에 대한 방법 및 제출서류는 아래 링크를 참고하시기 바랍니다. 단, 홈페이지나 이메일로 제출된 채용서류는 반환의무에서 제외됩니다.
 https://bit.ly/3DUQbOi