[비브라운코리아/Fixed-Term] 

Customer Solution Specialist

(CS Specialist)

비브라운코리아(주)는 1990년에 설립된 회사로 '전문성의 공유(Sharing Expertise)'라는 기업 철학에 따라 환자와 의료진의 안전을 최우선으로 하여 안전한 국내 의료 환경을 조성하기 위한 세이프티 캠페인, 국내 중소기업과의 협력을 추구하는 오픈 이노베이션 등 다양한 사회공헌 활동을 전개하고 있습니다.
비브아운(B. Braun)은 180년 역사를 기반으로 세계를 선도하고 있는 독일 의료기기 및 의약품, 서비스 분야 전문 기업입니다. 18가지 치료분야의 5,000여기 전문 의료기기 및 의약품 95%를 직접 제조 생산하고 있습니다. 서울 강남구 테헤란로 440 포스코센터 빌딩에 위치하고 있습니다. 

포지션 및 자격요건

CS 고객 상담원
( 0명 )

담당업무

·       Maintain a high level of order accuracy and carry out.

·       Take strong responsibility and end-to-end ownership for own work.

·       Provide professional support to internal and external customers.

·       Ensure all customers are advised of back orders on all urgent orders.

·       Fully participate in open communication to all team members and team leads.

·    Be proactive in making recommendations to the team lead / customer solution manager for improvements.

·       Process Credits after investigation and approval.

·       Continually monitor electronic orders (EDI) and take following actions.

·       Continually monitor and update all queries according to customer solution processes.

·       Build Master database and historical report.

·       Co-ordinate with Logistics team for the inbound & outbound delivery to wholesales & retail customers

·    Collecting raw data from ERP, processing and reporting business figures to expected audiences.


자격요건

ㆍ학력 : 대졸이상

ㆍ경력 : 경력1년↑


우대사항

ㆍ의료기기/제약 업계 경력

ㆍUDI 직무 경험


전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.